דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קניות בלונדון ואזורי מסחר. 

מאת    [ 09/08/2011 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 3642 פעמים ]

העיר לונדון מציעה לתיירים ומטיילים מגוון רחב ועצום של מקומות ואתרים למסע קניות מושלם בלונדון. עם כמות פריטים, וסחורה הזמינה לכולם (החל מבגדים, מתנות, רהיטים, תכשיטים ועוד) זה יכול להיות קשה לכם לבחור בסופו של יום. מסע קניות בלונדון לא נופל ממסעות דומים בפריז או בניו יורק וניתן למצוא מגוון רחב של קניות בעיר לונדון המתאימות את עצמם לכל כיס ולכל קונה. "לונדון מזג אויר" נכון, זה הדבר היחיד שיכול להרוס את מסע הקניות שלכם ברחבי העיר לכן מומלץ לבדוק מראש את מזג האוויר בעיר בתקופה שאתם נוסעים ולתכנן את מסע הקניות שלכם בהתאם.

הבית של הבריטים לאופנת "הוט קוטור" הוא ללא ספק "Knightsbridge. ". זה המקום לכל אותם מביני אופנה ואוהבי אופנה.  אם את מודעת לאופנה זה המקום בשבילך. עם שתי חנויות הכל-בו המפורסמות ביותר בלונדון Harrods ו-  Harvey Nichols ומגוון של חנויות מעצבים ידועים, כמו גם חנויות חרסינה זהו האזור למצוא את כל ההוא והא של קניות בלונדון. זימו לב כי אזור זה והחנויות בו אינם זולים אך גם אם אין לכם את התקציב מומלץ לבקר באזור ולראות את היופי ואת היוקרה מכל עבר.

"Bond Street" לונדון,רחוב הנקרא על שם סר תומאס בונד, שהיה אחד מאנשי העסקים הגדולים במהלך המאה השבע עשרה. ישנם שני חלקים לרחוב בונד אזור ישן ואזור חדש, אך למרות שמו של "החדש, הוא הוקם במאה השמונה עשרה לכן חדש זה יחסי. אזור רחוב בונד ידוע בחנויות מעצבים כמו ורסצ'ה, פראדה ועוד מותגים בעלי שם עולמי בן לאומי. "Covent Garden" אזור הקניות האופנתי בתוך לונדון קיים עוד מתחילת ימי הביניים. כיום ניתן לומר כי זה אזור הקניות העיקרי של לונדון ואזור זה מתגאה בחנויות מעצבים, בוטיקים, בתי קפה רבים ומסעדות.

אחד הרחובות הידועים והמקסימים בלונדון הוא "Oxford Street". זה אחד האזורים ההומים של לונדון יש את אחד הריכוזים הגבוהים ביותר של חנויות בעולם, והאזור הומה אנשים ומתגאה בכך, כ- 200,000,000 מבקרים בכל שנה לא טועים. תוכלו למצוא באזור אוקספורד הרבה חנויות כגון: Marks and Spencer, HMV record ו- John Lewis.

Regent Street. אחד האזורים החביבים על כותב זה בלונדון. זה המקום שבו החנויות המפוארת ביותר בכל לונדון מוסתרות.מחנות הצעצועים המפורסמת והמדהימה "Hamley's" דרך ה-"Liberty Store" ששוכנת בבניין מדהים ועד חנויות קונספט מיוחדות ומרהיבות תוכלו הכול למצוא באזור רחוב ריג'נט בלונדון ברחוב הראשי תוכלו למצוא חנויות של "Laura Ashley", "French Connection " "Zara" ועוד. אך מומלץ גם לרדת מהרחוב המרכזי לרחובות הצדדים והסמוכים ולבקר בחנויות הקטנות והמרהיבות הפרוסות בכל רחבי האזור ובפינות הרחובות.

בסך הכול, לונדון כאחד המקומות הטובים ביותר למסע קניות מושלם. עם מגוון רחב של מרכזי קניות, חנויות קונספט, חנויות מותגים ומעצבים המשולבות באזורים עם מסעדות ובתי קפה ניתן להבין כי המטרה של לונדון היר שתוציאו כסף בחנויות ובבתי הקפה והמסעדות באזור.

אתר SeeCity, כל האירועים, הפסטיבלים וה"פאן" בעולם באתר אחד. מזג אוויר, מפות, המלצות, טיפים, מדריכים ועוד...עולם של אטרקציות מחכה לכם בפנים, היכנסו עכשיו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב